باسلام
این روزها شاهد این هستیم که همکاران و مشتریان محترم با شرکت تماس میگیرند و اعلام میکنند پذیرنده با خطای پذیرنده کارت نامعتبر، مواجه گردیده است.
پیشنهاد آریاپرداز، ۲ روش زیر است:
۱-بررسی پرونده مالیاتی:
در صورتی که پذیرنده دارای کدرهگیری بوده که تا گام چهار تکمیل نشده است، این فرآیند کامل گردد.
۲-ثبت جدید پذیرنده
در صورتی که پذیرنده نیاز فوری به دستگاه دارد، تیم آریاپرداز آماده ثبت مدارک و پیگیری تایید مدارک پذیرنده در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.
شماره تماس کارشناس ثبت مدارک
09190109884